dinsiz sıfat: dini inancı olmayan* anlamına gelir. Bu site içinde, dışındaki diğer web/mobil sayfalarda veya isminde, logosunda ve diğer tüm dinsiz.net sitesi sahibine ait ilgili sitelerde/profillerde dini değerlerle saygısızlık yapılmamakta, herhangi bir dine hakaret, bir kesimin inancını aşağılama veya benzeri suç unsurları bulunmamakta, bulundurulmamakta ve barındırılmamaktadır. İlgili kullanıcı adı veya bazı yerlerde de kullanılan dinsiz pezevenk, 3. şahıs gözünden üretilmiş bir mecazdır. Site, herhangi bir özendirme, yönlendirme yapmayı amaç edinmemiştir. İçerik hayal ürünü ve karakterler kurgudur.

suya söylüyorum, kuraklık sen anla

– yok nolursa olsun şeker atmicam

+ ya birader sigaraya 15 milyon veriyosun şekeri rahat bıraksana

– olmuş mu o kadar

+ be yarram abartma sen bıraktığında da 13tü zaten

– o zaman 15’ten başlayacağımı bilmiyodum ama

+ eee yanki sana ertaştan bi söz söylerdim ama kategorisi değil

– kategori ne ki?

+ yine kafa sikicen belli..

****

***

Allah’ın en büyük lütfu hafıza sanırım

lale devri dinlediğim her seferinde, hiçbir sebep yokken 15 yıl geriye gidebiliyorum

yaratıcıdan özel bi özellik talebi hakkım olsa tam olarak bunu isterdim sanırım

bi de

hayatımdan çıkarttığım kişilerin, tüm an anı hatır hatıra kadir kıymet ne varsa tutulduğu bi alan

bu olsaydı mesela

kalanlarla uğraşmak daha kolay olurdu

*

+ olm 15 yıl önce kaç yaşındaydın ki sen

– 12buçuk falandım

+ zaaaaaa siktir babanın arabasında arka koltukta debenen velettin demi

– ya allah aşkına bi siktir git orospu çocuğu

*********

Hep goncalar açmış yüzünün şen güneşinde
Yoktur bu güzellik inan ki hiç bir eşinde
Sevdazedeler âh edip yansın ateşinde
Ben cân vereyim şevk ile kâküller içinde

*****

kusmuğun boğazdan itfaiye hortumundan çıkan köpük gibi çıktığı

ama zerresiyle acı çektirmediği vücudum

bugün çıkamayan, ama vücuduma zarar veren

hislerin

acısısını çekiyor

keşke duam sağlığımın düzelmesinden ziyade, bana kalıcı bir şeyler göndermesi olsaydı

Ulan insan Allahtan kazık yer mi?